Om

Ønsker din bedrift å nå nye mål

Cnor hjelper kunder med å koble strategi til drift, utvikle nye konsept, produkter/tjenester, marked og rigge for vekst,  identifisere og realisere forbedringspotensial og håndtering og oppfølging i utfordrende situasjoner. I tillegg til utleie av midlertidig ledelse.

Eier og daglig leder av Cnor, Heidi Johnsen, har erfaring fra flere posisjoner og styreverv i ulike bedrifter og næringer – bygg- og anlegg, transport/maritim, energi, romindustri, bank- og finans og media. Hun er utdannet siviløkonom med markedsføringsledelse som spesialisering. Forretnings- og organisasjonsutvikling, strategi, driftsforbedringer, markedsføring/salg og bærekraft er felt Heidi er spesielt interessert i.

Nysgjerrighet, engasjement og nytenking er egenskaper hun setter høyt.

Heidi bor i Tromsø og er oppvokst i Nord-Norge. Naturlig nok er hun blitt veldig glad i landsdelen.

Navnet Cnor

Navnet Cnor kombinerer «C» med «nor». Det signaliserer at vi oftere skal se mot Norge og Nord-Norge – stolthet til norsk og nordnorsk opprinnelse. Selskapet ønsker å bruke dette aktivt i sin posisjonering.

Cnor sier noe om hvem selskapet er, hvor det kommer fra og hvordan det skal utvikles.

Verdier er retningsgivende for måten selskapet styres og utvikles på. Vi skal se oss selv – og se andre. Det beskriver hvordan Cnor ønsker å tilnærme seg mennesker, bedrifter og samfunnet.

Norge og nordnorsk opprinnelse er ryggraden i selskapet, og den nordnorske opprinnelsen – mørket, lyset, frosten, varmen, fjellene, havet, folkene og livet vil bli brukt i posisjoneringen, sier innehaver Heidi Johnsen.